Polityka Jakości
POLITYKA JAKOŚCI
Polityka Jakości naszej firmy zakłada ciągły rozwój i doskonalenie oferowanych wyrobów oraz świadczonych usług.
Politykę tę realizujemy poprzez działania w ramach wdrożonego i doskonalonego systemu zarządzania zgodnego z wymogami normy ISO 9001:2015, przy równoczesnym zaangażowaniu wszystkich pracowników.
Nadrzędnym celem Spółki jest osiąganie dodatniego wyniku finansowego, umożliwiającego wszechstronny rozwój Firmy, z produkcji wysokiej jakości wyrobów i świadczonych usług, spełniających wszystkie wymagania Klientów.
Nasze cele zamierzamy osiągać poprzez:
- zatrudnianie odpowiedniego personelu i ciągłe podnoszenie jego kwalifikacji
- terminową realizację zamówień
- komunikowanie polityki i celów jakości na wszystkich szczeblach organizacji
- utrzymywanie i ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością spełniającego wymagania normy PN-EN ISO 9001:2015
- zaangażowanie wszystkich pracowników w tworzenie wymaganej jakości wyrobów oraz rozwój firmy
- ciągłe monitorowanie rynku i szybkie reagowanie na zmiany jego potrzeb
- realizowanie zamówień w sposób możliwie najbardziej efektywny
- rozwój stosowanych dotychczas technologii i wdrażanie nowych
- doskonalenie współpracy z dostawcami i odbiorcami
- prowadzenie produkcji w warunkach planowanych i nadzorowanych
- minimalizowanie strat z tytułu braków wewnętrznych i reklamacji
- zapewnienie możliwie najlepszej obsługi posprzedażowej
- minimalizację zużycia materiałów do produkcji, mediów i energii oraz racjonalną gospodarkę odpadami
- ciągłe podnoszenie świadomości pracowników w zakresie konieczności ochrony środowiska i przestrzegania przepisów bhp
Dyrektor zapewni środki niezbędne do realizacji Polityki Jakości i prawidłowego działania systemu zarządzania jakością oraz stworzy takie warunki, aby wszyscy pracownicy mogli w pełni angażować się w osiąganie celów organizacji.
Księga Jakości wersja 7 – 10.04.2019 r.
Pobierz